Нова пошта планує використовувати ШІ в спілкуванні з клієнтами

09.08.2023

Нова пошта має намір вдосконалити самостійне відправлення клієнтами посилок за допомогою впровадження штучного інтелекту.

Мета - автоматизувати клієнтський шлях через створення накладної за допомогою voice-to-text і text-to-voice (перетворення голосу в текст і перетворення тексту в голос). Нейронна мережа має бути здатна навчатися та відповідати на питання клієнтів щодо послуг і процесів компанії. Також штучний інтелект навчатимуть базовим операціям: відстеженню посилки, розрахунку вартості послуги та інформуванню про терміни доставки. Кожну третю посилку наразі клієнти відправляють самостійно, отже в компанії вирішили зробити відправку ще легшою і технологічною, а сам сервіс - більш інтерактивним і сучасним.

Для цього Нова пошта разом із корпоративним акселератором Radar Tech буде шукати команди розробників для технологічних рішень та роботі із штучним інтелектом.