Хорватія-2021. Перший посткарантинний міжнародний тур FBN Ukraine

25.08.2021

9-й міжнародний тур FBN Ukraine зібрав рекордну кількість учасників – 77 осіб.

Натхненниками і співорганізаторами хорватського івенту виступила сім'я Вовк, точніше, її «хорватська частина», а саме Філіп Вішіч, чоловік Олени Вовк.

Учасники познайомилися з історією і пам'ятками Хорватії, провели кілька днів у казковій Істрії, дегустували місцеву кухню, а головне – побували у хорватських сімейних компаніях. Чотири покоління виноробів Kozlovich, дев’ять поколінь м’ясоробів Gavrilovich, два покоління трюфелеводів Zigante і молодий інноватор – засновник Mate Rimac зі своїм найдорожчим у світі електрокаром Nevera – всі вони про хорватську гідність і відкритість, про силу сімейного коріння й родинну підтримку нового розвитку.

 

Почався івент 16 червня, коли учасників заходу, які прилетіли чартерним рейсом в аеропорт Загреба, зустріли 12 мікроавтобусів з логотипами FBN Ukraine. Барвиста кавалькада, яка викликала непідробний інтерес у місцевих жителів і туристів, привезла мемберів у Esplanade Zagreb Hotel – величну історичну будівлю 1920-х років, побудовану спеціально для пасажирів Orient-Express. Після розміщення й обіду більшість учасників вирушили на екскурсію Загребом. Закінчився перший день івенту виступом посла України в Хорватії Василя Кирилича та невимушеним спілкуванням за вечерею.

 

 

Першим хостом івенту став загребський офіс Rimac – інноваційної хорватської автокомпанії, яка увійшла в світову історію найвищою стартовою ціною електрокару в $2 млн (компанія має замовників на 150 одиниць). Тут з членами FBN Ukraine поспілкувався 33-річний власник компанії Мате Рімац, який починав бізнес з гаража свого батька та мрій про найшвидший у світі автомобіль. «12 років я живу лише справою Рімац. Якщо ви починаєте власний бізнес, то маєте уявляти, що більше не матимете вихідних, відпусток чи просто часу для себе. До цього слід бути готовим. Як і до того, що найважче – збудувати цінності компанії серед людей, які приходять працювати з вами», – розповів Мате Рімац.

 

 

Наступна зустріч– з компанією Gavrilivich – великим виробником м’ясних продуктів, найстарішою та найвідомішою компанією Хорватії. Спілкування з Gavrilivich відбулось у приміщенні загребського Музею сучасного мистецтва, куди на зустріч з мемберамиFBN Ukraine прийшли батько Джуро III Гаврілович, син-управляючий Джуро-молодший, онук Габріель, а також маркетинг-директор і директор експортного відділу.

Gavrilivich – сімейна компанія в дев’ятому поколінні, історія якої налічує 330 років. Хорватський гастрономічний стіл не може бути повноцінним без її виробів. Компанії Gavrilіvich випускає понад 200 видів продукції трьох брендів: Gavrilivich, Jeli, Gala, вона посідає провідне місце на всіх ринках Балкан, помітно присутня на ринку ЄС, є в Канаді й США, а рік тому з’явилися і на ринку України. Річний обіг компанії сягає $200 млн, net profit margin – понад 10%.

 

 

 

 

 

Завершився день довгою вечерею в ресторані-бістро «Апетит», де винороб Крешемір Іванчіч презентував вино Griffin Single та розповідав про особливості створення власних ігристих він, одна з яких полягає в тому, що пляшки з вином вистоюються (чи радше відлежуються) на морській глибині.

 

 

 

Третій день івенту почався з переїзду на Істрію – півострів на Адріатичному узбережжі. Першою зупинкою в Істрії – у передгір’ях, майже на кордоні зі Словенією – став ресторан Stari Podrum, яким опікуються дочка з мамою. За відгуками, для більшості мемберів саме ця ресторація стала кращим кулінарним досвідом івенту. А поруч на нас уже чекав наступний хост івенту – сімейна винарня Kozlovic Winery.

Kozlovic Winery – сімейна справа в четвертому поколінні, найкраща винарня Істріі й одна з найбільших винарень у Хорватії з дистрибуцією в 10 країн світу: 30% продукції іде на експорт, 70% – внутрішнє споживання. Головні країни експорту – Італія, Швейцарія, Німеччина, США, Канада та Франція. Найпопулярніші вина – червоне Teran і біле Malvazia. Особлива лінійка білих вин – Santa Lucia.

Сім’я розвиває винарню з 1904 року. Зараз виробництвом керує четверте покоління: подружжя Антонелла і Джанфранко, а одна з двох їхніх доньок приєдналася до сімейної справи як професійний енолог.

 

Вранці 19 червня члени FBN Ukraine вирушили на підприємство Zigante Tartufi – невеличку, але потужну і відому фабрику з переробки трюфелів, сімейний бізнес у другому поколінні. Після невеличкої екскурсії (Zigante випускає 350 видів продукції з трюфелем, на високотехнологічному виробництві працює 26 осіб на зміні, щороку на Zigante Tartufi 50 тис. відвідувачів) учасники івенту перейшли до родинного ресторану сім’ї Зіганте, де власники провели презентацію свого бізнесу.

 

 

Вечірку на честь дня народження Андрія Ставніцера, крім дружньої атмосфери та чудових краєвидів Істріїї, прикрасили музичні виступи Горана Бреговича й De Fazz.