Вийшов 20-ий номер журналу "Сімейний бізнес"

17.07.2022

20-ий номер журналу "Сімейний бізнес" був підписаний до друку 23 лютого, проте надрукувати його не встигли. У квітні в Києві почали працювати типографії і номер отримали члени FBN Україна та підписники "Сімейного бізнесу". Так, цьому випуску журналу судилося стати умовною пам'яткою того мирного життя, яким ми всі жили до 24 лютого 2022 року.

На обкладинці номеру переможці третього щорічного Family Business Awards: сім'ї Корилкевичів, Кошарних-Потапових, Іукурідзе, а всередині номеру - більш детально про найкращі сімейні компанії, звіт про урочисту церемонію нагородження, враження журі та спеціальні призи.

Також в номері:

- допис про Board Business Show -2021, під час якого вперше в історії FBN Україна Владислав Бурда, засновник компанії RedHead Family Corporation, розповів про створення борду, а члени ради директорів докладно і відверто відповіли на всі запитання під час панельної дискусії; - інсайти щодо вибудування стратегії функціонування борду та досягнення поставлених цілей від власників та членів рад директорів «Реста груп», «Євромети», «Нового Стандарту» і RedHead Family Corporation;

- нюанси, на які варто звернути увагу при укладанні договору дарування: коли не знадобиться нотаріус і є можливість укласти договір дарування на майбутнє; - звіт про Зимовий івент Асоціації власників сімейних компаній України, який відбувся на початку грудня у Києві;

- розповідь Марини Євтушенко, власниці мережі стоматологічних клінік Familia Dental Clinic і танцювальної студії Miami Dance Academy, про старт бізнесу і бюрократію в США, різницю в менталітеті та підходах до ведення власної справи, а також про конкурентні переваги України та українців;

- історія Богдана Коваленка (родина Коваленко, ТМ «Епікур»), студента University of South Florida, про навчання у приватній школі в США, самостійність, дорослішання та розширення горизонтів;

- матеріал про благодійну ініціативу Тетяни Бурди, співзасновниці Invogue Fashion Group - проєкт Одеської академії класичної музики, який дає можливість молодим скрипалям та віолончелістам навчатися у музикантів зі світовим ім’ям;

- розслідування про бізнес сім’ї Саклер, який приніс їй понад $14 млрд, так і не став справді сімейним.