Kormotech вийшов на ринок Єгипту з лінійкою преміального корму для тварин
28.08.2024
З середини серпня преміальний бренд Club 4 Paws продається у зоомережах Єгипту, через півтора року після підписання угоди з дистриб'ютором і 9 місяців, які зайняла реєстрація бренду. Компанія стартує із продажу 158 тонн корму «Club 4 Paws».
Наразі Kormotech успішно експортує продукцію до 42 країн світу.
«Вихід на єгипетський ринок є частиною нової п'ятирічної стратегії Kormotech, яка спрямована на зростання продажів на зовнішніх ринках. Ми розширюємо географію, нарощуємо кількісну та якісну дистрибуцію на ринках, — говорить Микола Дев’ятов, директор стратегічного бізнес-напряму у країнах Південно-Східної Європи, Близького Сходу та Середньої Азії у Kormotech. — На початкових етапах це співпраця з офлайн-магазинами, але плануємо до кінця року розвинути мережу e-commerce, розширюючи дистрибуцію та покращуючи впізнаваність наших брендів на міжнародних ринках».