Нова пошта вперше презентує лінійку одягу та аксесуарів, прибуток з продажу піде на посилення ППО

14.09.2023

Для Нової пошти випуск власного мерчу на продаж – новий досвід. Партнерами та підрядниками стали відомі дизайнери, ілюстратори, виробники одягу та аксесуарів. Дизайн для футболок розробив художник Нікіта Тітов, відомий своїми плакатами військової тематики. Піни з символікою тимчасово окупованих міст – ілюстраторка Катерина Пілюшенко. Відомий дизайнер Артем Гусєв створив серію пінів та шавронів. Йому ж належить ідея зобразити на дощовиках лелек та рядки з вірша Ліни Костенко, дозвіл на використання яких особисто надала поетесса.  

Виробництвом плащів та худі займається харківський брендOneFace, а поясні сумки та рюкзаки спеціально для проєкту пошив бренд GUD, виробники стильних та якісних речей, відомі на українському ринку.Список товарів буде оновлюватися та доповнюватися, апридбати лімітований мерч можна на сайті Нової пошти.