43 й івент FBN Ukraine відбувся у Відні 11- 13 травня
17.05.2023
Цього разу гостей вітав готель LeMeridien, де і відбулося традиційне Коло Довіри.
Наступного дня учасники івенту переїхали у містечко Трайскірхен до компанії Marzek Etiketten+PackagingGmbH.
Традиційна сімейна компанія MarzekEtiketten+PackagingGmbH, заснована у 1879 році, виробляє рекламні етикетки та упаковку для тисяч малих підприємств, виноробних і міжнародних промислових компаній по всій Європі в штаб-квартирі в Трайскірхіні та трьох інших європейських заводах з понад 700 співробітників. Її річний оборот складає більше 77 млр євро. Сім'я акціонерів Марцек/Шнеллер /Шарау/Варека тепер є п'ятим поколінням, яке керує традиційним сімейним бізнесом з метою передачі наступному поколінню стабільної компанії, яка ідеально готова для майбутніх викликів.
Учасники івента почули історію сім'ї від пана Варека і його дітей. З 2009 року компанія успішно працює в Україні, в місті Дніпро, і продовжує свою діяльність у воєнні часи, підтримуючи нашу країну.
Після обіду в ресторані Klostergasthausучасники івенту відвідали термінал компанії Gebruder Weiss, сімейного бізнесу світового масштабу, найстарішої транспортно-експедиційної компанії.
Вони спілкувалися із WolfmanSenger-Weiss, власником у 20+ поколінні та СЕО сімейної компанії GebruderWeiss. Компанія має близько 8400 співробітників, які працюють у 18 філіях в 35 країнах. За попередніми даними річний оборот компанії у 2022 році склав 3 мільярди євро, а логістичні площі займають близько 835.000 квадратних метрів.
Компанія була заснована у 1823 році, проте коріння родинного бізнесу можна простежити до понад 500 років тому. Тоді предки сім'ї Зенгер-Вайс, яка володіє компанією, з'єднали торгові центри міст Мілана і Ліндау.
Вечеряти учасники івенту поїхали до ресторану GRND, бізнесом управляють українські ресторатори Анна та Роман Жорини, які наважилися відновити ресторан у центрі Відня з-понад 200-річною історією.
Наступного ранку - трансфер до ImpakthubWiennaта зустріч із Андрієм Здесенко, власником корпорації «Біосфера», українським підприємцем і меценатом, власником компанії CharizmaFashionGroup.
З початку війни внутрішній ринок товарів для прибирання й готування, лідером якого є «Біосфера», обвалився майже на третину. Компанія також втратила велику частину експорту, оскільки 24 лютого припинила поставки до РФ і Білорусі. Андрій Здесенко розповів про неймовірну історію експансії під час війни – придбання бренду Alufix. Вперше він запропонував співпрацю власникові австрійської традиційної сімейної компанії Alufix Александру Петру ще влітку 2004 року. Але партнерство склалося тільки у 2022-му.
Андрій купив компанію, точніше, те, що від неї залишилося: бренд Alufix, завод у Румунії та філії ще в чотирьох країнах. Ціну вдалося знизити в чотири рази від тієї, яку назвав продавець. Alufix до банкрутства випускала харчову плівку, фольгу та одноразовий посуд. Якщо українська компанія зможе «перезапустити» свого колишнього конкурента, то для неї відкриються ринки Центральної і Південної Європи, а там і країн Близького Сходу та Африки.
В програмі івенту були і інші не менш цікаві заходи: дискусії про життєстійкість компаній та виклики сучасного світу з NikolausHutter, партнером та засновником NewParadigmVentures, діалоги про Україну з Іваном Малковичем, власником і директором видавництва А-ба-ба-га-ла-ма-га, першого приватного дитячого видавництва.
Приємною подією стало відвідування виставки Івана Марчука, видатного українського художника, який представив ретроспективу з близько 150 -ти своїх творів, десяти з п'ятнадцяти авторських циклів.
Згодом відбулася зустріч учасників івенту з родиною українських соціальних підприємців Сидор у їхній свічковій мануфактурі. WienerCandleManufaktory – сімейний бізнес Андрія і Оксани Сидор, засновників івент-агенції Dik-ArtCreativeMarketing та професійних організаторів заходів, родом зі Львова. Сидори вивчили всі тонкощі виготовлення свічок, перейняли досвід європейських виробників і у 2013 році у Львові відкрили першу свічкову крамницю. У березні 2022 року родина з двома доньками і сином переїхала до Австрії через війну. Віденська свічкова фабрика стала для них місцем творчості. Особливістю їх бізнесу завжди була соціальна складова.
І на завершення івенту - вечеря з українськими інтелектуалами та представниками бізнесу у ресторані Vienne а також концерт легендарного рок-музиканта і виконавця Тараса Чубая.