Зустрічайте 22-й номер журналу «Сімейний бізнес»

06.06.2023

На обкладинці журналу перелічені сім’ї, які зібрали 10 мільйонів  гривень на власний морський дрон для захисту узбережжя та мирних міст України від російських загарбників, його назвали F*cking Bridge & Navy (перші літери FBN).

У FBN Ukraine не знайти компанію, яка б не брала участі у подібних проєктах попри всі труднощі війни.  

Сімейні компанії стоять за великою кількістю соціальних проєктів, - підкреслює Владислав Бурда, - це SuziriaGroup сім’ї Потапових- Кошарних, яка відбудовує притулки та системи порятунку життя тисячам домашніх улюбленців, United24 Ярослави Гресь, проєкт збору міжнародної допомоги Україні на оборону та розмінування, медичну допомогу та відбудову, який зібрав мільйони доларів для перемоги та багато інших .

У журналі висвітлено яскраві події, які FBNUkrainе провела за цей рік:  конкурс Family Business Awards і два івенти. У грудні 2022 року відбулося онлайн - нагородження переможців четвертого щорічного конкурсу FamilyBusinessAwards.

Незважаючи на війну, на конкурс було подано 35 заявок, переможцями визнано Kiddiswit (сім’я Овчиннікових), Клініку Спіженка (сім’я Спіженко),  GresTodorchuk( сім’я Гресь і Тодорчук), Агромат (сім’я Тадай). Про кожного з переможців, їх родинний бізнес і діяльність під час війни у журналі є захоплююча розповідь. 

Є також  стаття про те, як сімейна компанія Потапових – Кошарних, один із лідерів індустрії зообізнесу в Україні, вижила під обстрілами в Харкові, зберегла команду і виробництво в рідному місті й відкрила нове в Калуші, а також значно збільшила роздрібну мережу.

Читач дізнається про вражаючий проєкт реабілітації і протезування постраждалих від війни Superhumans Андрія Ставніцера, неприбутковий проєкт без державного фінансування.  А також про львівський «Кормотех» сім’ї Вовк, про який вийшла публікація у TheNewYorkTimes, перша публікація про українську сімейну компанію у виданні такого рівня.

А ще – можна з подробицями дізнатися про два захоплюючих івенти, що відбулися в Валенсії і Варшаві.

1215 жовтня 2022 року у Валенсії відбувся 41-й івент FBNUkraine: 10-й міжнародний тур Асоціації та перший після початку повномасштабного вторгнення, натхненником та співорганізатором якого стала сім’я Тадай (Агромат).

Попередні воєнні зустрічі членів FBN були у режимі відеоконференції, тому за живим спілкуванням всі дуже скучили. А 42-й  івент - 1618 березня 2023 року, який відбувся в Варшаві, мав ще й потужну практичну складову. Тільки з початку повномасштабного вторгнення в Польщі  відкрито 3600 компаній з українським корінням, працює понад 24,1 тисяч бізнесів з українським капіталом.  

В журналі «Сімейний бізнес» є також інші цікаві статті, наприклад, у рубриці «Тенденції» розповідь про 500 найбільших сімейних компаній світу.

Дані Індексу сімейного бізнесу компанії EY та Університету Санкт-Галлена за 2023  про вплив сімейного бізнесу на світову економіку  свідчать про те, що якщо б компанії з топ-500 були національною економікою, вона б посідала третє місце у світі після США та Китаю.

А також є стаття «Війна з обкладинки» - в ній показано, як змінювався образ російсько-української війни на обкладинках світових ЗМІ.

На них спочатку домінував Путін, Україна виглядала як жертва, але вже у квітні минулого року, коли стало зрозуміло, що «бліц-кріг» Росії зазнав потужного опору, тональність почала змінюватися, на обкладинках почали з’являтися карикатури на політиків-миротворців, фото розбитої техніки, майже зник Путін, а його місце зайняла Україна.